Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Avantgarde 2 jaar apk zeer mooie auto
€ 2.499,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 21-06-1994 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.457 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | SX-XR-16 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-1994 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.457 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | SX-XR-16 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Andre Mulder Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 24 |
Postcode | 9682 PL |
Plaats | Oostwold Gem Oldambt |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31344311 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Modelreeks: okt. 1993 - dec. 1997
Modelcode: III, 1E
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.172 kg
Laadvermogen: 448 kg
GVW: 1.620 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Emissieklasse: Euro 1
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 6
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Inruil uiteraard mogelijk.
Let op !! wij hanteren scherpe handels prijzen
Niet vragen wat is laatste prijs !!
Wij kunnen 24/7 per dag de auto op uw naam zetten
ons adres
MJ Van Olmstraat 6
Winschoten
Uitsluitend geopend op afspraak.
Ook in de avond of op zondag mogelijk !!
Bel 06-31344311 (ook Whatsapp) voor de flexibele mogelijkheden en kom vrijblijvend langs voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.