Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline, clima, cruise, trekhaak, 16 lmv, pdc v+a
€ 7.395,-
Bouwjaar | 22-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.621 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-TVK-40 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.621 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-TVK-40 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Rangelrooij Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriepark 2B |
Postcode | 9351 PA |
Plaats | Leek |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15944740 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanrangelrooijautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline, clima, cruise, trekhaak, 16" lmv, pdc v+a
- Kenteken: 6-TVK-40
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 14-06-2025
- Tellerstand: 207621 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CJZ
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1197 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- Audio installatie
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Kleur grijs
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Vermoeidheids herkenning
Van Rangelrooij Automotive biedt u deze nette en mooi uitgevoerde Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline aan. Het betreft een origineel Nederlands geleverde auto van 2014, die na 2 eigenaren 207.621km op de klok heeft. Dit is aantoonbaar middels het NAP rapport en de bijbehorende onderhoudshistorie.
Van buiten betreft het een nette auto. Het Tungsten Silver geeft hem een chique en gedistingeerde uitstraling icm de chroom accenten en lichtmetalen velgen. Rondom staat hij netjes in de lak en er zijn geen grote schades of deuken waarneembaar. Enkele normale gebruikerssporen / beschadigingen conform leeftijd en kilometerstand zij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.