Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 110pk DSG R-Line style ,Keyless,Virtual Cockpit ,Camera, Led ,Navigatie fabrieksgarantie t/m 12-2024
€ 26.949,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.484 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-004-JG Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 110pk DSG R-Line style ,Keyless,Virtual Cockpit ,Camera, Led ,Navigatie fabrieksgarantie t/m 12-2024
€ 26.949,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.484 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-004-JG Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RD-Techniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Legolaan 11 |
Postcode | 9861 AT |
Plaats | Grootegast |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0160780 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rd-techniek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - nov. 2023
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: 6 Maanden Garantie
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG garantie 12 maanden (€ 500): Een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK - Airco servicebeurt - 12 maanden BOVAG Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Afleverbeurt & RD-Techniek Garantie 6 maanden (zonder meerprijs): Een onderhoudsbeurt , indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK (indien korter dan 6 maanden geldig) - Airco servicebeurt - 6 maanden RD-Techniek Garantie
Een Volkswagen voelt altijd vertrouwd: de ergonomie, het veilige gevoel als je achter het stuur zit, alles ademt kwaliteit. Dat geldt voor elke VW en zeker ook voor deze T-Cross. Je moet tegen een beetje extra aandacht kunnen, want dat levert de R-Line styling gegarandeerd op. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Dat is duidelijk te zien aan deze T-Cross, waarvan de onderhoudshistorie bekend is. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Het digitale dashboard zorgt voor een super functionele display van reisinformatie. Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Loopt het verkeer onderweg vast, schakel dan de file assistent in en laat het systeem zorgen voor de juiste afstand bij stilstaan en rijden. Waar u zelf ook bent, u staat altijd in contact met de auto via de app op uw smartphone. Zo controleer
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
![Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10338/volkswagen-t-cross-10-tsi-r-line-business-dsg.jpg)
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.