Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 95pk Life Lane Assist LMV Adaptieve Cruise Control

€ 20.483,- incl. BTW

Bouwjaar 27-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 74.026 km
Deuren 5
Kenteken K-092-DG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 95pk Life Lane Assist LMV Adaptieve Cruise Control


€ 20.483,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 74.026 km
Deuren 5
Kenteken K-092-DG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Westerkwartier B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkoven 19
Postcode 9351 NP
Plaats Leek
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 50213840 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autohuiswesterkwartier.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - nov. 2023

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.167 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: - een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK - een aircoservice - 6 maanden Autohuis Westerkwartier Garantie * Optioneel: 12 maanden Garantie: € 500,- (enkel voor personenauto's)

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn rijklaar, wij rekenen geen afleveringskosten! Deze auto wordt afgeleverd inclusief:

- een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km
- nieuwe APK
- een aircoservice
- 6 maanden Autohuis Westerkwartier Garantie *

Optioneel: 12 maanden Garantie: € 500,- (enkel voor personenauto's)

Autohuis Westerkwartier B.V. is de automotive partner in de regio Westerkwartier.

Als het nu gaat om de aankoop, verkoop, lease of huurkoop. Wij maken altijd een passend voorstel.
Staat u droomauto er niet tussen? Geef ons een zoekopdracht en wij gaan voor u op zoek naar uw droomauto.

Graag langskomen? Wij zijn niet altijd aanwezig. Maak daarom een passende afspraak. Dit kan ook in de avond uren!

U vind ons aan de Kalkoven 19 in Leek.

Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie