Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Automatische airco, navigatie, achteruitrijcamera, parkeersensoren voor en achter, licht metalen velgen, digitaal dashboard, enz.
€ 19.400,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 21-04-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.170 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-111-RV Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Automatische airco, navigatie, achteruitrijcamera, parkeersensoren voor en achter, licht metalen velgen, digitaal dashboard, enz.
€ 19.400,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-04-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.170 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-111-RV Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Boersma |
Contactpersoon | Jelle Boersma |
Adres | Lombok 11 |
Postcode | 9951 SC |
Plaats | Winsum Gn |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)595 - 442222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageboersma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - nov. 2023
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Genoemde prijs is incl aflevering en 12 maanden garantie, rokersvrije auto, super nette staat, WIJ REKENEN GEEN EXTRA AFLEVERING KOSTEN.
Een auto als de Volkswagen T-Cross biedt een dynamiek en comfort die typerend zijn voor de producten van de Duitse autofabrikanten. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze T-Cross. Voor de aandrijving van deze SUV zorgen een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare passagiersstoel en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het full map navigatiesysteem. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. En deze auto heeft ook DAB ontvangst, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. In deze Volkswagen vinden we verder een dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.
Kijk voor alle foto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
![Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10338/volkswagen-t-cross-10-tsi-r-line-business-dsg.jpg)
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.