Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style | Airco | Cruise control | LM Velgen | Trekhaak | Privacy glas | RIJKLAARPRIJS INCL 12 MAANDEN GARANTIE EN BEURT
€ 11.895,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-04-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.434 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 02-TI-GU Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style | Airco | Cruise control | LM Velgen | Trekhaak | Privacy glas | RIJKLAARPRIJS INCL 12 MAANDEN GARANTIE EN BEURT
€ 11.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.434 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 02-TI-GU Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Jansingh B.V. |
Contactpersoon | afdeling verkoop |
Adres | Transportbaan 13 |
Postcode | 9672 BJ |
Plaats | Winschoten |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)597 - 421113 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojansingh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2011 - jun. 2015
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.422 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 800 kg)
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Energielabel: B
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Wettelijke garantie: 12 maanden wettelijke garantie
Deze schitterende Tiguan is in nieuwstaat!
= Bedrijfsinformatie =
Geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 12 maanden wettelijke garantie ( max. 15.000 km) en onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema.
Buiten openingstijden zijn wij ook bereikbaar op tel nr 06-25026070.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
![Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10369/volkswagen-tiguan.jpg)
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.